Blog - dyskusja

Wyświetlono rezultaty 1-2 z 2.

Pułapki w grach fabularnych – komu to w sumie potrzebne?

09-06-2007 16:19
1
Komentarze: 20
W działach: rpg, dyskusja, techniki, mg
Pułapki w grach fabularnych – komu to w sumie potrzebne?
Zachęcony (zniechęcony) dyskusją na temat pułapek toczącą się na forum pokrewnemu Polterowi serwisu postanowiłem zapodać kolejny temat pod dyskusję. Czy na prawdę w grach fabularnych potrzeba pułapek?Z odpowiedzi w wątku na pokrewnym forum wynika jasno, że pułapki używa się do udupiania graczy. Ale nie udupiania mechanicznie, bo na przykład grając w DnD złodziej wykona test na wykrycie, rozbroi / rozkręci / rozkradnie części i po kłopocie. W przypadku niepowodzenia po prostu pułapka zadziała, a złodziej / ochotnik ją rozbrajający stanie się jedyną ofiara jej efektów (bo przecież, reszta drużyn...

Mistrzo-mito-mania

06-06-2007 03:28
1
Komentarze: 23
W działach: rpg, mg, dyskusja
Mistrzo-mito-mania
Dzisiaj postaram się podejść do blogowania z innej strony i zachęcić nie tyle do komentowania samego wpisu, ale raczej do dyskusji na temat poroszny kilka linijek niżej.Po powolnej śmierci matki wszystkich flejmów (odradzam czytanie, chociaż około 10% z tego co zostało tam opublikowane nadaje sie do czytania i może nam pomóc wykrystalizować kilka problemów związanych z „dyskryminacją MG”) na forum rpg.net - Paka podsumował ponad 110 stron dyskusji w ten sposób:Mantry, z którymi warto się spierać:1) MG mogą robić co im się żywnie podoba.2) Na barka...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.